MirsT Yldzgll 37+1 💞🎈 ama gece pert oluyorum hareketi gece artıyor ağrıtıyor her hareket dönmek acı veriyor hep bir tarafa da yatılmıyor ağrıyor uyuşuyor bel kaşık geçtim ağrıları afedersiniz alttan sızlatıyor tekme atışı
Simge_celen_ozyildiz_ Yldzgll 37+4 deyim günlük ağrı noktam değişiyor sabit olanlar bel sırt ağrısı ve kaburga batması geceleri asla uyku yok bugün kontrolüm vardı çatı muayenesi yapmadı doktorum haftaya tekrar gel dedi normal de bu hafta doğum günümü bekliyordum 🤷♀️
Aseeeee Yldzgll 37+2 ☺️ benim de vajinamda inanılmaz bir baskı var sanki orada bir bıçak saplı ve her hareketimde batıyor😔 gece uykusu bizde de yok sabaha kadar tekme halindeyiz. Çatı muayenemi de oldum her şey yolunda dedi doktor bakalım normal bekliyoruz.
nghnyrlky sırt ağrısı bel ağrısı yoğun bir şekilde yaşıyorum gelen giden yok pazartesi günü kontrole gideceğim bakalım ne diyecek çatı muayenesi yapar diye tahmin ediyorum günde vermedi normal doğum bekliyoruz sende durumlar nasıl canım
Mmnj 35+2 haftalığım 2 gündür adet ağrısı gibi agri bel ağrısı bugün sabah dahada yoğunlaştı agri 1 hafta sorna kontrol üm var ama ben dayanamıycam gitcem bugün olmazsa