Elasvm Bende bu yüzden post açtım, 24 haftalığım şuan. Geceleri beni uyutmayan kız, 2-3 gündür sakin artık tedirgin olmaya başladım. Bide tetanoz aşısı oldum onunda etkisi olabileceğini söylediler postuda bu yüzden açtım. Senin dediğin gibi derinden hissediyorum hepsi o. Dürtüye, çikolataya falan eskisi gibi karşılık vermiyor. Off ne can sıkıcı ya.