Kızlar en son bu kadar alışverişi evlenirken yapmıştım ne kadar zormuş yaaa herşeyi tek tek düşünmek her ihtiyaca yetişmeye çalışmak. Havada uçuşan linkler bitmeyen ihtiyaçlar. Şu kadar takım aldım yeter mi çok mu kusar hangi bez daha iyi kaç tane yenidoğan lazım. E hemen büyürse 3 ay mı alsam içine nasıl çıtçıtlı badi alcam uzun mu kısa mı valla bitmedi bitmiyor aldıkça daha çoook alınacak çıkıyor nasıl olacak bu 😂