26 haftalık hamileyim. Daha önceden yazmıştım ikili üçlü riskli çıkmıştı detaylıda parlaklık görüldü. Kadın doğum Dr perinatolojiye sevk etti orda da tekrar detaylı bakıldı parlaklık görüldü. Perinatoloji Dr, fetal kardiyoloji Dr sevk etti orda da parlaklık görüldü 7 Aralık’a tekrar gün verdi. İlk detaylı sonucunu gösterdiğimde kadın doğum Dr riskli gebelik olduğunu söylemişti. Ben şimdi normal kadın doğuma mı sıra alacam yoksa perinatolojiye mi?