26 ekimde kürtaj oldum ama bir türlü bhcg değerim 36nın altına düşmüyor. 1 hafta daha bekleyeceğiz eğer yine düşmemişse iğne tedavisi uygulayacağız dedi doktorum. Başına böyle bir şey gelen var mı kızlar bana biraz süreç hakkında bilgi verebilir mi? İğne sonrası yine değer düşmezse ne yapılır?