mervemurat16 Rabisozdmr 28+4 olduk bal kızımla bakalım 5 şubat gözüküyor ama erkende gelebilir belki ocak sonu gibi
LamiyaCetinkaya Rabisozdmr 26+0 haftalık, 23 Şubat doğum görünüyor. 17 Şubat doğsa güzel olur ama abisi de 17 Ocak 😂😂
Papatyaebru Rabisozdmr 28+6 3 Şubat görünüyor doğum günü bakalım ne zaman gelecek kızım çok heyecanlıyım aynı zamanda korkuyorum doğum anından
-merve13 26+5 görünen 19 şubat 2. Bebişim tekrar oğlum olucak inşallah abisi 5 yaşında 🥰 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸