35.1 le kizlarimi dünyaya getirdim Ümraniye devlet hastanesi perinotoloji takipliyim Ayşe keleş Dr çok güzel sabah 7.30 da doğuma aldı beni kendi ve ekibiyle girdi dogumuma çok guzel takip etti beni hamilelik boyunca hep doğum hanede ilgilendi hep hayatım az kaldı bitti diye belden uyusturdu beni genel yapmadı çocuklar etkilenmesin diye anezteziden dedi kabul ettim çok rahat geçti aneztezi uzmanım çok güzel rahatkatti beni ekiple birlikte sohbetleri aneztesi 2 tane vardı biri beni konuşturdu diğeri yapılması gereken iyneleri o anda nefes alamadım hava velena verdi heycandan daha sonra bebekler çıkmaya başladı önce birin 3 dakika sonra diğerini verdiker tabi ben çocuklar çıkınca kafamı oraya donderdim onlara yapılan işlemi bakımı izliyorum o arada beni dikiyorlar onlar o anı bebekleri görmek güzel bir duygu ama birazda insan korkuyor gibi değişik bir duygu anne olunca herşeyi unutuyor insan daha sonra doğum bittim beni lagusa katına cikirdikar tabiki bebekler Kuveze ciktikar sağlık sorun yok küçük haftalarini tamamalamak için yattılar odalar 2 kişilik tabiki ortada perde var iyi oluyor genelde insan konuşuyor sohbet ediyir yanındakilerle iyi geldi bana. Dr çok güzel ilgileniyor sabah kadar nöbetçi Dr hemşire ebe çocuk Dr ccocuk emzirme uzmanı heryser 4+4 Luk vallaha çok bebehn her türlü kontorulu yapılıyor ememeyen çocuklara 3 saatte bir mama yapıp getiriyor hemzire annenyle çok güzel ilgilendiyir bilgi veriyyor 1lira bile vermeden doğum yaptım ben 3 doğum özelde yapmıştım bu riksli diye o,el kabul etmedi ve ben iyiki devletti kabul etmişim olmuşum