Pharmgirl Merhaba hanımlar gebeligi 25 degerle erken ögrendım 2 gun sonra bugun baktırdım 65 cıktı yarın adet günüm bu aksam peçeteye beyaz pembe karısımı bi akıntı geldi bu bir yerleşme kanamasımıdır sizce yaşayanlar bilgi verebilirse cok mutlu olurum
Zeynoym Pharmgirl benim 6. Haftamda yerleşme kanaması geldi sen gene kan ver canım yarın değerine baktır yükseldiyse sorun yok doktora git her türlü