Edaa01 Kızlar hamileliği iyi gecmiş kıza hamile olan varmı aranızda? veya hamileliği kötü gecmiş oğlu olan?
Gamzecanpolat Edaa01 16. Haftaya girdim daha yeni şu an ama mide bulanmam falan olmadı üzmüyor beni kızım 😇
Sedefkitir12- Edaa01 ben varım canım ilk kızımda mide bulantısı halsizlik tiksinme herseyi yaşadım suan 2.ye hamileyim ama sanki hamile değilim en basından beri 😅😅kızım bar yine
Cceylann01 Edaa01 kızımda cok kusmuştum ben biraz zor geçmişti simdi 2. Ye hamileyim erkek olacak hayırlısıyla bunda kusma felan olmadı sadece dusuk tansiyin var diye halsizlik oluyor kiza nazaran bu gebeliğim güzel cok sukur
Edaa01 Sedefkitir12- yaa ne iyi gercekten bazıları diyor ki oğlanlarda mide bulantısı çekmiyorsun kızlarda mide bulantısı cekiyorsun
ozlemelzo Edaa01 Hayırlısıyla oğlum olacak inşallah 🥰 Hiç sorun yaşamadım, çok rahat bir hamilelik geçiriyorum çok şükür😊
Medineuyanik Edaa01 27+3 şuan kız bebek bekliyorum , çok şükür sıkıntı yaşamadım hiç bu zamana kadar 🙏🏻
AslanKadini Edaa01 benim erkek.. 13 14 e kadar bulanti tansiyon iniş çıkışlar baş dönmesi bol kusmali geçti 18 im yeni yeni rahatladım şükür şu an eskiye göre daha iyiyim 💙😀
AslanKadini Edaa01 vallah o günleri hatırlamak bile beni tuhaf ediyor ağlıyordum açlıktan 😄 şükür şu an iyiyim maşallah deyim😅
mrsmom_ Edaa01 bulantim vardi ama oyle mutfaga giremeyenlerden değildim. İlac bayaa iyi gelmişti kusmalarima iyi gelmişti o yuzden bi cok insana gore iyi geçti ilk üç ay ve kızım olacak inşallah 😊🥰
Edaa01 Valla bakalım bekliyoruz daha cok erken cinsiyeti ögrenmek icin şimdilik bulantı kusma yok hic hamile degilmişim gibi önce saglıklı olsun kız cok istiyorum cin takvimi yüzük testi vesaire hepsi kıza yönlendiriyor bakalım hayırlısı😁