e_blue_sky_a ay evet ilk gebeliğim oldukça heyecanlıym ve korkuyorum da. Bebeğim 30 ve 32 deki ultrasonlarda baş asagiydi🥰dönmüştü yani. Mideme yediğimm tekmelerlede anliyo insan 😂bide dünden bu yana vajinada öyle bir baskı ynma varki, sağlıkla gelsin tüm minikler