Bende de vardı ama kendime bi şekilde telkinler vererek rahatlamaya çalışıyodum bi şekilde aşmıştım. Anksiyete için kullandığım bi ilaç vardı o da rahatlamıştı beni. Hamilelik sürpriz oldu. Birden ialcı bırakmak zorunda kaldım. Bırakmamla beraber de bütün korkularım hortladı resmen. Kendim adına ölüm korkusu yaşıyorum. Annemi babamı ya da sevdiklerimden birini kaybedersem naparım diyorum… Doğum çok fazla korkutuyo.. Sürekli bişeylerden korkmak gerçekten çok yorucu 😔 iyi bi anne olamıycam diye bebeğim için çok üzülüyorum suçluluk hissediyorum.