Kızlar hayatımın en zor dönemlerinden birisini daha yaşıyorum inanılmaz komik gelebilir yaşadığım durum .
Son dönemde yaşadığım komik ve beni aşırı zorlayan durum şu mesela hastayım ve doktora gittim tedavim için ilaç verdi ben o ilacı kesinlikle kullanamıyorum yan etki yaparsa alerji yaparsa içindeki kağıtta ani şok ölüm vs yazıyor ya ‘ya abi bişey gelişirse diye onlar aklıma geliyor ve ilacı kullanamıyorum kaygı bozukluğu başladı. Bunu psikiyatriye gitmeden ilaç kullanmadan nasıl yenerim bilmiyorum.
Birde en basit kolum ağrısı hep kötüyü düşünüyorum eyvah kesin kötü bişey var diyorum kafamda kuruyorum bunları yenmem lazım çok sağlıksız düşünceler olduğunun bilincindeyim ama …
Fikri önerisi olan varsa lütfen yazın.