Selam kızlar yaklaşık 3.5 yaşında bir kızım var ve tekrar hamile kaldım gebeliğim bebeğin gelişmemesi nedeniyle kürtaj olarak sonlandırmak zorunda kaldım. bunun üzerinden tam 7 ay geçti ve bu üçüncü hamileliğim şuan 7 haftalık hamileyim yalnız hala kalp atışını duyamadık yarın doktora gideceğim ve aşırı heyecanlıyım aynı zamanda çok tedirginim ya bişey olursa diye sizlerle biraz konuşup rahatlamak istiyorum 💗