Tugcecey Ankara özel Eryaman hastanesinde sezaryen doğum yapan veya tanıdığı yapmış olan var mı? Varsa nasıl?
Elffyns Tugcecey benim arkadaşım normal doğum yaptı memnundu doktordan başka bir arkadaş da sezeryan yaptı ikisi de aynı doktor nilda doktor adı
minimix Tugcecey kardeşim 3 yıl önce sezeryen doğum yaptı odaya getirdiklerinde korkunç bi haldeydi ameliyatta herşeyi hissettim dedi çok ağrısı vardı doktorun ismini hatırlamıyorum
Zeyno098 Elffyns o Dr yüzünden benim arkadaşımın bebeği oldu maalesef. Kalp atışı az olmasına rağmen almadı ilaç verip göndermiş 2 gün sonra gel demiş sonra da doğuma aldı ama maalesef.
Elffyns Zeyno098 o kadarını bilmiyorum zaten hastane olarak kapsamlı değil ben tercih etmedim evime yakın olmasına rağmen sanki tıp merkezi gibi ben beğenmiyorum hastane olarak zaten sorduğu için söyledim