Arkadaşlar merhaba. 8 haftalık hamileyim, ama öncesinde de kaşınıyordum. Özellikle bacaklarım artık yara oldu. Cildim kuru normalde de bacaklarım kaşınır ağda yaptıktan sonra. Batıklar oluyordu onlarla uğraştım onlar da kaşıntı yaptı. Ama şuan geçmiyor, aile hekimi kesinlikle uyuz değil dedi, cildiyeye gittim iki doktor muayene etti uyuza benzemiyor alerjik olabilir dedi excipial yazdı. Su içemiyorum fazla. Neden oluyor bu yaşayan var mı