Merhaba kizlar midem çok yanıyor bunu azda olsa kesmek için pınar yarım yağlı soğuk süt içiyorum iyi geliyor bu gün bitti süt istedim yerine mis in yüksek sıcaklıkta pastörize sütünü almışlar aralarındaki fark ne onu da dolaptan alıp isitmadan biraz içsem bişey olur mu bilgisi olanlar yazabilir mi