Arkadaşlar merhaba 37+5im bugün doktora gittim nstye girdim hemşire kasılmaların var dedi ama doktor bir şey demedi az önce peçeteye şeffaf baya bir mukus (sümüksü)geldi nişan olabilir mi ilk doğumum olacak çok heyecanlıyım cevap veririrseniz çok sevinirim