ArifeEl Kızlar, 29+1-deyiz. Bebiş ister sağ, ister sol asla yan yatmayı sevmiyo, hemen tekmelemeye başlıyo. Sadece ben sırt üstü yatarsam sakinliyo. Sizde nasıl?
Minikkimyager ArifeEl sırt üstü yatmak bebeğin kan akışını yavaşlatır demişti bana da en iyisi sağa veya sola yatmakmis
Ela-bebek ArifeEl doktorlar sol tarafa yatılmasını öneriyor zaten . Bende sapa sola dönünce tekmelemeye başlıyor
Busra-2001 Sirt üstü yatmak tehlikeli ama kordon dolanmasi olur demisdi benim doktorum en onerileni sola donerek yatmak bebek hareket etse dahi hep dola donerek yat sırt üstü yatmak tehlikeli hem senin icin hemde bebek icin
yprkbdk Benimde öyle ama bu iyi bişey diye biliyorum çünkü sağa ve sola yatınca bebeğe giden kan ve oksijen akışı fazla olduğu için hareketli oluyormuş.
Sedefkitir12- yprkbdk evet canım bende biraz sola biraz sağa hep öylenyatıyprum normalde de sırt üstü yatmayı sevmiyorum zaten
Yenianneperci35 ArifeEl aaa benim de tam tersi. Yanlara yatınca hafif sakinliyor ama sırt üstü yattığında hem benim nefesim kesiliyor hem de çok hareketleniyor muhtemel rahatsız oluyor