Benim de Şuan 38 hiç tansiyon problemim yokken yüksek olduğu gözlemlendi bugün belki sizin de öyledir. Bir de bende migren var hamileliğin başında bir kere çok ağır bir atak geçirmiştim kendimi hastaneye attım serum taktılar iyi gelmişti eğey( ne taktıklarını sorduğumda hamilelere çok bişey yapılamadığını normal serumdan fazlaca sıvı takviyesi yaptığını hamilelere sıvının çok iyi geldiğini söylemişti hemşire)