Benimde 28. Haftadamda farkedildi hastanede 4 gün yattım 15 mmdi . Ciğer geliştirici vurdular birde sancım varmış ama ben hissetmiyordum. Sancı kesici ilaç verdiler . Taburcu olduğum gün 23 mm çıktı. Böyle kısalıp uzayabilen bişeymiş. Şuan 30+6 yım dinleniyorum. İş yapmıyorum. Sık kontrol var. Progestan kullanıyorum. Bizim gibi olup 40. Haftaya kadar gidende varmış. inşallah zamanında gelir.