Asifenerli ben 8+0 ım testler yapıldı hatta tesadüf eseri bugün bi değerimin yüksek olduğunu öğrendim ve tehlikeliymiş yeni bi test daha verdim eğer orada da aynı sonuç çıkarsa gebeliği sonlandırmak zorunda kalacağımı söylediler. Hatta bi kaç doktora gittim hepsi aynı şeyi söyledi iyiki şimdi yapıldı bu testler diye özeldeki doktorum yapma gereği bile duymadı ama bak yapılması gerekiyormuş. İlerde üzülmektense şimdi üzülmeyi tercih ederim. Torch eliza hemogram idrar biyokimya bunların hepsinin yapılması gerek ve en önemlisi torch .