Fullik Sancı çıktı ama hic açılma yok eve gönderdiler bir anda açılma oluyo mu hiç açılması olmadan bir günde açılma yaşayan var mı lütfen biri aydınlatsın ne zaman gelecek bu yavru 🥲
Zulfiye06 Fullik bol bol yürü merdiven in çık kuzum . Dışarı çıkamıyorsan evde yürü tabure gibi bisey varsa ona in çık . Çömel kalk . Sende tetikle açılmayı .
Linda3406-06 Fullik ben 27 haftalığım ilk gebeliğim ama ablam da şöyle oldu 39.haftasina girmişti eve göndermistiler 4 gün sonra sancısı oldu bu sefer doğumhaneye aldılar normal doğum yaptı 🤗sizde yaparsınız sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah rabbim 🙏🤲
fatos2404 Fullik onu bilmem ama bol bol merdiven in çık squat hareketleri yap az da olsa tetiklersin, tabi içerde rahat dışarı çıkıp ne yapacak oda haklı 😂
Fullik Zulfiye06 sürekli hareketliyim her gün temizlik falan yapıyorum hareket olsun diye cam siliyorum squad falan yapıyorum ama 0 açıklığı duyunca moralim bozuldu ister istemez
Linda3406-06 Fullik açılma yok demişler eve git sancın üst üste geldiğinde gelmen gerek demiş 4 gün sonra gittiğinde çok sancısı varmış açılma 7cm olduğunu görmüşler hemen doğumhaneye aldılar
Fullik fatos2404 yapıyorum en başından beri sürekli hareketliyim hatta herkes sen erken dogurcan bu kadar harekete falan diyip duruyodu doguramadim ama 😂😂😂