Semaatrkz insan pinpirik oluyo ya normal ama korkma hareket ettikce…
ben sana diyim senin bebek doğuncada böyle hareketli olucak benim ilk oğlan sakindi hatta nstde bile hareket etmezdi iki üç kere yollardi git yemek ye tatlı ye diye doktor ben bile ne rahatmisim dedim ozaman hiç oralj olmamisim çocuk resmen hareketi azdı sen düşün 😅