-melike0 Merhaba bugün adetimden 1 gün gecikme yaşadım ve erken gebelik testinde silinik olarak çift çizgi çıktı sizce hamile miyim
Seguemka Silik çizgi pozitif oluyor genelde ama emin olmak için sagoik ocağına kan verebilirsiniz Rabbim hayırlısını nasip etsin
-melike0 Seval0sevall testi yaptığım gün Regl olmam gereken gündü ama olmadığım için yapmıştım çift çizgi silinik olarak çıktı sonraki gün kan verdim ve pozitif çıktı zaten
Adenela Silik çizgi genelde gebelik oluyor ama kan verirseniz daha iyi olur yada erken gebelik testi yapabilirsiniz