Songulum canım bende böyle hasta olmadım 4 defa test yaptım birşey de cıkmadı
Hastanede kan verdim yine birşey çıkmadı tabi hastada olmadım halen Baya durdum tekrar gittim yine kan verdim geç tutulma olmuş kesin dedi doktor daha çok yeni dedi hamilesin dedi 3 hafta sonra geldinde 1000 üzeri çıkması gerekiyor değerinin dedi dış gebelik olmasın diye
Yani diyeceğim şu içini rahat tut kötü birşey asla düşünme biraz bekle tekrar git doktorada anlat durumu ama bence kötü birşey yok