Kızlar merhaba regl gecikmesi olacak belli regl belirtisi hiç yok rahmim de ara ara ağrı giriyor oturduğum zaman yada uzandigim zaman ayağa kalktigim zaman kasıklarim ağrıyor pazartesi günü doktora gittim alttan muane etti gebe olsaydı görünmez miydi