tuq_ba 12hafsagunkokkaya96 uygulamada 15 gün diyo ama yalancı sancilarım cok sıklaştı iki cocuklada gercekten hamilelik zor oluyo bir an önce dogurmak istiyoruuuummmmm😁🥺
12hafsagunkokkaya96 Du-a bnmde maaalesef çok zor geçiyor iki çocuk da bnde de var lekelenme oluyor Rabbim kolaylık versin her türlü 🌼amin 🤲🌼🤰💙
Du-a 12hafsagunkokkaya96 sizinkiler kaç yaşında?sizin bitti mi alışveriş hazırlık sizinki kaç haftalık?
Khena Benimde 1,5 ayım kaldı sanırım. Çalışmak, hamilelik ve 2 çocuk zor gerçekten. Hastane çantam hazır. Alacağım bir şey kalmadı gibi. Sadece lohusa şerbeti yapacağım hastane için birde çikolata kaldı.
12hafsagunkokkaya96 Du-a( oğlum 4yasinda 2019) kızım Mart’ta 3 yaş olacak 2021) araları çok yakın çocuklarımızın 3. Numaramda 14 şubatta doğum görünüyor erken doğum da olabilir alışveriş daha tam olarak bitmedi 🌼kendime de bebeğe de bı kaç bı şey aldım ama hala eksiğimiz var .. dogumlariniz normal mi
Sevgi1312 Benim 27. Haftadayım artık zorlanmalar başladı ciddi anlamda 2 cocukla hamilelik cok zormuss
Du-a 12hafsagunkokkaya96 benimde oğlum 4 yaşında kızım 2 yaşında Şimdi 33+4 haftalık hazırlıklarımız hemen hemen bitti şükür, benimde erken doğum riski var demişti dinlenme önermişti ama 2 çocukla ne mümkün gebelik şekeri var diyet çok zor geçiyor mevlam sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin cümlemizin evladını bağışlasın. Önce olsun diye uğraştık artık olmasın diye uğraşacaz herhalde☺️
M198935 12hafsagunkokkaya96 aynı durumdayız büyük oğlum 3.5 küçük oğlum 2.5 kızımda bir buçuk ay sonra geliyor ne bileyim napzcagim hiç bilmiyorum :)
Hhilalali Benimde 3.Gebelik 31 haftadayim.2 oğlum var okula gidip gelmek çok zor oluyor. Biri 5.sinif biri 2.sinif .Çok ara verdim .Rahata alışmıştım kızım supriz dedi ☺️
Reyhan_krby88 Benimde 3. Gebeligim 31+5olduk 2 oglum var ama benimkiler buyuk 🤭biri 14 yasinda biri 13 gebeligim zor gecmiyor sadece cok yoruluyorum o kadar esimde çok yardimci sağ olsun 🥰
2prns_1prnssannesi @“Hhilalali”#p30276493benimde 3. Canım senin yine iyi benim oğlum 13 kızım 10 28+4 hamileyim oğlum olcak bi tane daha sürpriz oldu aradan 10 yıl geçince rahata alıştım sanki herşeyide unutmuş gibiyim ☺️sanki ilk hamilelik gibi hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin rabbim inşallah ❤️
12hafsagunkokkaya96 3_fistikannesi Allah bağışlasın evlatlarımızı anlatır misniz dogumunuzu bizlerede motive olsun 💙🤰
12hafsagunkokkaya96 M198935 saglikla kavusalim insllh miniklere cinsiyeti ne miniğin ?? Rabbim kolaylık versin insllh tüm hamile annelere bı avazda doguralim hayırlısı ile ..normal doğum mu olacak