Asel53 Kızlar ya yaklaşık 40 dk sürdü muayene ama bana göstermediler iki doktor kendi arasında baktı inceledi çok sağlıklı dedi gönderdiler , ne bi ultrason kağıdı nede orada ultrasondan göstermediler , araştırma böyle mş yapıyor
sekerinannesi_ Asel53 Size bununla ilgili rapor vermeleri gerekirdi. Özelde görüntüleri ve rapor veriyolar. Görüntü olmasa bile rapor vermeleri gerekirdi sağlıklı dediklerine dair. Ama şunu da belirteyim öyle kısa sürmemiş. 40.dakika gibi bir sürede ayrıntılı bakmışlardır orası kesin de bi rapor şart bence.
Elifim1406 Asel53 bende araştırma hastanesinde yaptırdım doktor hem rapor verdi hem ultrason çıktısı verdi