denizalismom Kızlar boğazım çok kötü ağrıyor yutkunurken çok acıyor. Öksürük de var 😔3 kere kustum. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Ballı limonlu çay yapıp içtim . Başka önereceğiniz bişey varmı ?