Ahsenirem Aybuke5 ben dün 2. Dozumu vuruldum. Ölüyorum ağrıdan gece kalkıp buz koydum. İlkinde böyle olmamıştı sana da olmaz inşallah
Selcann Aybuke5 bende oldum canım 21.haftada oldum ilkini ikincisini 4 hafta sonra olmuştum ilki ağrıdı biraz ama ikincide ağrı olmadı şükürler olsun 🙏😊
Aybuke5 Ahsenirem inŞAllah olmaz kimseye seninde geçer hemen 🙏🏻 Ben bugün oldum 20.haftam diğerini 1 ay sonra gel dedi
Popmum Sağlık ocağından 18. Haftamda aradılar doktoruma sordum 20. Haftadan önce olma dedi. Yine siz bilirsiniz ama ben 20. Haftamı bekliyorum
Aybuke5 Popmum ben normalde hiç korkmam iğneden ama bu sefer korktum ama korkulcak bişey Yok acımıyo sende korkma
Elifbekir Hiç korkmayın bende çok. Korkuyordum hiç birşey yok. Ağrı olunca birşey yapamıyorsun sadce şişerse buz koyuyorsun canım. Kişiden kişiye degisiyor korkma yani