son aylara (37.)haftaya geçiş yaptık ama bu zamana kadar miğdem yanmıyormuş su bile içmeye korkar oldum abartısız şikayet etmek istemiyorum da her saniye migdem yanıyor 🙈Gaviscon süt soda ne varsa içiyorum nafile 5 dk sonra yine aynı durum sizler nasılsınız 🙈