Arasakp aah ah bi ben yaşıyorum sanıyordum 😔 onceleri bel agrim on tarafa vuruyor sandım ama bel agrim olmadığı zamanlar da o bahsettiğiniz agriyi yaşayınca kesin başka bir nedeni var dedim. Tam sol kaburgamın alti hangi tarafa yan yatsam iki göğüs kafesim birbirine değiyor sanki. Bastırınca üzerine düşmüşüm de ezilmiş gibi bir yanma bir acı. Ama sadece bir noktada. Çok kötü 😔