Kızlar 11 haftalık hamileyim idrarımda enfeksiyon çıktı idrarımı yaparken çok kasıklarımda ağrı oluyor ve yatarkende karnımda kasıklarımda ağrı oluyor 3 litre su içiyorum günlük ama banamısın demiyor doktorda ilaç vermedi. Nasıl kurtulabilirim ya bundan bebeğe bir zararı olur mu acaba çok endişeliyim