Nazliicann3472 Kızlar 24 gün oldu normal doğum yapalı. 4 kez dikiş attılar ancak hala tutmadı. Ve ben sürekli yattım emzirmek için aldım bebeğimi kucağıma napcam bilmiyorum kızlar 😞
Tatar59 Nazliicann3472 ilk defa duydum böyle bişey neden tutmuyormus ki. Çok geçmiş olsun inşallah en kısa sürede düzelir durumunuz
Nazliicann3472 Batikon sürdüm hatta o kadar çok kullandım ki yaranın dışında kalan derime ister istemez değdi ve oraları yaktı derim soyuldu