Opheliaxxx Merhaba kızlar ben 22.haftamdayım bugün randevumuz vardı doktor hiç omega başla falan demedi acaba omega 3 e kaçıncı haftada başlanıyor? Ya da mutlaka başlanıyor mu? Siz neler kullanıyorsunuz takviye ya da ilaç ve haftanız nedir?
Minigiim-vebenn52 Bana da söylemedi kendim söyledim bebeğe daha iyi kilo aldırıyomus dedim önerdi bitane onu kullanıyorum şimdi kendiniz sorun bence
_Tazeanne Ben 12.haftadan beri regenesis max kullanıyorum içinde omega dahil bi çok farklı vitamin var
Opheliaxxx O zaman ben de sorayım doktoruma madem 🙁 bu zamana kadar omega 3 hiç kullanmamam sorun değildir umarım
Opheliaxxx Peki 22. Haftamda sizce neler kullanıyo olmam lazım? Ben şuan demir, elenatal 2 isimli multivitamin, d vitamini ve magnezyum kullanıyorum. Başka sizce neler sorsam doktoruma neler kullanmalı bu haftalarda
Smyye0303 Opheliaxxx decavit d vitamini magnezyum kan ilacı kullanıyorum. Balık yağını banada vermedi 31 haftaligiz pazartesi soracam . İlk aylarda kullanmıştım sonra kesmistik. Şimdiden vermesi lazım diye düşünüyorum bebeğin kilo almasıda lazım baştan beri kullananfa var hiç kullanmayanda var doktordan doktora degisiyor
Smyye0303 ruveyda123 decavite gerek yok zaten oceandada içinde bı suru vitamin var bende onu merak ediyordum teşekkür ederim banada ocean mummy önerilerde 😅😊