Kızlar benm şeker yüklemesi testinde bir saat sonrası 153 çıkmıştı devlette yapmıştım ama sonucu özeldeki kadın doğum doktoruma söyledim. dahiliyeye gitmeye gerek var mı dedim o da bebeğe baktıktan sonra ekmek, şekerli şeyler, meyve fazla tüketme dedi sadece yani git demedi bende evde şeker ölçüm cihazıyla üç günlük ölçümleri yaptım sizce bu ölçümle insüline gerek olur mu birde kaç olursa çok yüksektir?
✨ Pazartesi
Sabah
Aç 75
Tok 97
Öğlen
Aç..84
Tok..bir buçuk saat sonra 111 çıktı
Akşam
Aç 84
Tok 151
✨Salı
Sabah
Aç 76
Tok 109
Öğlen
Aç 83
Tok 118
Akşam
Aç 111
Tok 75
✨Çarşamba
Sabah
Aç 87
Tok 92
Akşam
Aç 153
Tok 117