GigiRose Hangi bebek bezini kullanıyorsunuz? Hangi bez daha kaliteli ve ekonomik? Yeni doğan bezini kaç paket almalıyım? Cevaplar için şimdiden teşekkürler. 🤗
Aysee1123 GigiRose Ben molfix mavi paket kullanıyorum yaklaşık 1 aydır memnunum. 1 no dan 170 tane vardı elimde şimdi bitmek üzere 2 ye geçeceğim
ug_fa-3diplomalianne GigiRose kızımda yaklaşık 2 yıl sleepy natural ve baby turco kullandım şimdi ikinci bebeğim için de onları alıyorum bebeğe göre değişiyo kullanım miktarı ama 1 numaradan çok 2 numara gidiyo hemen 2 numaraya geçiliyor bebek prematüre falan olmazsa
_Daydreamer_89 GigiRose en iyisi prima tabiki. Sleepy ucuz diye almayın facia resmen çiş geçiriyor ve resmen naylon🙈😅 molfix şuan iyi pure soft olan sarı paket yumuşacık dokusu falan