Hopefulmom aysh_23 similac kullandık sadece kaka yeşil renkli oldu ama huysuzluk alerjen yok kullanıyoruz ara ara hala YouTube de bir doktor bazı mamaların kakayı yeşil yaptığını mamayı değiştirmeye gerek olmadığını söylüyor