Zeehraaaa 16+4 doktora gittiğim de plesentada yuvarlak bişey gördüğünü söyledi. Kanama olmuş durmuş gibi bişey dedi. Gelişimde sorun yok su an dedi. Aklım takıldı korktum bende. Sizlerde yaşadınız mı? Düzelme oldu mu öncedenn
Iremaydmrr Zeehraaaa benimde kese dışında kanamalar gördü kontrole gidicem tekrar bakalım bende durumlar ne
Iremaydmrr Zeehraaaa 2 tane gördü fitilden sonra kesildi benim haftaya kontrolüm var ne durumda kanama bakıcam
Zeehraaaa Iremaydmrr bende kanama olmuş durmuş dedi doktor çok bilgili deil cihazı yeterli deil. Bende başka doktora gidicem. Ben kanama falan yaşamadım gelişimi de iyi bebeğin. Doktor kapanır falan dedi mi o kanamalar bu doktor kapanmaz düzelmez dedi
Zeehraaaa Iremaydmrr ultrasonda yakınlaştırıp baktığı için buyuk durdu arkadaşım ebe ona sordum. Mercimek kadardır ama ultrason herşeyi büyük gösterir dedi. Bana bebek bile olduğundan büyük görünür dedi. Kanama hiç yaşamadım kanlanma gibi bişey galiba çok büyük olsaydı kanama olurdu bende bence sende nasl oldu
Iremaydmrr Zeehraaaa bende normal kanama başladı gittim ultrasondan baktı doktor çevrede dairesel kanama alanı gördüm 3 yerde o şekilde bakalım şimdi ne durumda