assliaslan Merhaba kızlar 25+5 haftalık oldum. Çatlak oluşumu ne zaman başlar? Yani bu saatten sonra çatlak olur mu?
Mia0121 assliaslan valla çatlağın işi hiç belli olmuyor 17. Haftaya kadar yoktu hiç 2 3 gün içinde bi baktım koca çizikler olmuş birde nemlendirmeme rağmen bi kere oluyor maşesef🤭
11-02- assliaslan benimde 7. Aya kadar yoktu hayla yok aslında 7. Aydayım ama çatlayacak damarlarım belli karnım gergin herhalde 8. Aya girdiğimde çatlar diye tahmin ediyorum
Youngmotherr assliaslan benim 27den sonra başladı çok felaketti hala hatırlarım tuhaf oldum şimdi… o kadar yağlamama rağmen göğsümün alına kadar çatlaklarım olmuştu
Nurr_22_22 assliaslan hamileliğimde hiç olmadı catlagim doğumdan sonra ufak tefek oldu doğumdan sonra nemlendirmeyi bırakma sakın
Mavisss21 assliaslan 35 haftaya kadar karnımda Hiç catlak yoktu ne olduysa 36. Dan itibaren oldu her gün sabah akşam kremlerdim ama engel olmadı maalesef çatladı 🙄
3_fistikannesi assliaslan canım ben 40. Haftamda doğum yapmama rağmen hiç çatlağı olmadı inşallah sende de olmaz
assliaslan 3_fistikannesi ay inşallah ya valla içimi rahatlattınız. Olursada sağlık olsun benim iç karnım biraz geniş 6.ayım bitiyor ve 4 kilo aldım sadece
Razee assliaslan 28. Haftadayım benim 25 gibi başlamıştı şuanda sadece göbeğimin altında 3 çizgi şeklinde var başka yok
Melike_4949 assliaslan 33 haftalık hamileyim göbeğimin üstünde yok ama altında var gibi sanki kaşınıyor göremiyorum orayı 😅😅 ben hamile kalmadan önce 2 sene içinde 30 kilo aldım ve her yerim çatladı o yüzden pek sorun etmiyorum
Busraaoazakk Benim 16. Haftada göğüs altımda çatlamalar başladı. 25. Haftada da karnımın sağ ve solunda ufak pembe çatlamalar başladı.
mavideniz6 assliaslan Benim için 24 ten sonra başladı hiç esnek değilmiş derim iç karnımda çok darmış ne yaptıysam fayda etmedi şu an 30+5 im harita gibiyim çatlamaya devam ediyor elden bir şey de gelmiyor.Sağlık olsun diyerek kendimi rahatlatıyorum.