gokyuzununogrencisii Meryemme Nihat Hatipoğluna soru soran çocuk geldi aklıma onun sesiyle okudum 😂 korkularımı yenmek istiyoruum😬😂🙈 ilk doğum mu olucak gülüm
Abaegrkk Meryemme keyfini çıkar sezeryan çok keyifli bir olay yatıyorsun ve bebeğini senin yerine doguruyorlar gibi düşün 😁 bende çok stresliydim ameliyat sonuçta diye ama mis gibi geçti toplamda 1 saate yakın sürmüş ama bana 10 dk gibi geldi sakinleştirici yapmışlar zaten kafam hafif Leyla olmuştu 😂
Mrvm005 36 haftadayim asiri agrilarim var. Alt kemiklerim agriyor. Karnim sertlesiyor. Bel agrim var sizde de durumlar boyle mi? Hic bisey hazir degil yetisemiyorum ki kizima yetisecegim diye aksama da dermanim kalmiyor
Meryemme Rabbim inşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin korkulacak bişey yok diyor herkes iğneyi yapıyorlar sonra yatıp bekliyorsun 40 dakika da bitiyor diyorlar