Selam kızlar 7 aylık hamileyim ve covid oldum sanırım çünkü tüm belirtiler var doktora gitmek istemiyorum çünkü ilaç almaktan korkuyorum sadece 3 tane parol içtim dünden beri.. gebeyken geçiren var mı? Neler yaptınız nasıl atlattınız rabbim kimseyi sağlıkla sınamasın özellikle hamilelikte çok çok zor 😞