Kızlar merhaba 17 haftalık hamileyim yaklaşık 20 gündür kasılma ve sertleşmem var her gün oluyor kendi doktorum dışında gititğim acilde bi doktor endol fitil verdi iki gün kullan sadece demişti. Şimdi kestik kasılmalar için kullandığım ilaçları ama kasılmam çok olunca endol kullan diyor bilemedim anlık bi rahatlama için bebeğe zarar veririm diye atmıyorum ama korkuyorum da acaba yanlış mu yapıyorım diye