12betu ben gebelikten önceden beri gidiyorum doktoruma memnunum her şeyi tek tek açıklar boş şeylere takılmaz merak edilen şeyleri ayrıntısıyla anlatır hatta kağıda falan çizerek anlatıyo hem her şeyin doğrusunu öğreniyoruz hem aklımızda bişey kalmıyo ama tabi kişisel biraz doktor olayı elektrik almakla mümkün