ilaydamom_ geçmiş olsun 🙏 aynı acıyı cuma günü bende yaşadım hafif kahverengi lekelenme geldi doktora gittim özele muaynede kalbi yavaş atıyor ya yeni başlıyor yada bebeği kaybediyoruz dedi renkli doppler çekilmesi lazım ama hastanede yok dedi hastane hastane gezdim son gittiğim hastanede bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim,salı gününe kürtaj günü verdi devlet hastanesi ama pazar günü yoğun kanama ve ağrı ile tekrar gittim acil kürtaja aldılar. Çok korktum ama Genel anestezi uygulandı hiçbir şey hissetmedim 1 gece hastanede yattım ve taburcu oldum.rabbim kimseye yaşatmasın bu acıyı 🙏