Semas Kızlar 38 olucam bir güne afedersiniz şeyimde acayip bir agrı var ilk doğumum normal oldu yırtılma gibi bir his var baskı var bebek sanki içinde sizde de öyle bir durum var mı durumlarınız nasıl ?
Pirayeee Semas 37+2yim dün bu şikayetlerden dolayı doktoruma yazdm. Ağrı baskı ve yanma normal dedi sancı yoksa korkma dedi
cigdemcanruh Semas bende 38+2 yim bendede basınc var doktor ultrasonla bakdi 2 gün önce basnc başlamış cok rahatsz olursan gel dedi 2. gebeliğim ilkide normal olmuştu ewde cok bekleme 2..gebelikler de bir anda 2 . 3 cm aclma olabiliyor anlamazsın dedi.