Edaaa123 Merhaba kızlar böyle resim yapan paylaşan oldu mu çok istiyorum ama 3. Çocuk olunca insan sanki bi utanır gibi😂😂😂
tugbadurmaz34 Edaaa123 cinsiyetimiz henüz belli olmadı yakındır belli olsa yaparım 🥰 ama çok güzel gebelik çekimleri yaptım eşimle anı olarak
ecembugra53 Edaaa123 benim ilk oğlumda eşimle yapmıstım bebek hatırası oğlumda 🙂 ye hamileyim cünsiyetini öğreneyim bende fotoğraf cekicem inşallah 🙂🤲🏻
Selenturgutt Edaaa123 benimde 3.çocuğum olacak şuan 8 haftalık hamileyim bence yapın hiçte garip gelmesin size iki oğlum var cinsiyet tabiki önemli değil önceliğim sağlıklı olması ama birde kızım olmasını isterim 🙏
tugbadurmaz34 Edaaa123 Hayırlı uğurlu olsun inşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
Edaaa123 tugbadurmaz34 aminn inşallah hep beraber 2 kızım var şimdi de oglum olacak ablaları dahil çok heyecanlıyız
tugbadurmaz34 Edaaa123 ne güzel maşallah 🧿 bizim nasip olursa ilk olacak aynı heyecan bizde de var ailelerimiz da sabırsız her gün arayıp soruyorlar hemen Alışveriş başlamak için 🥰