[silindi] Kizlar cok kararsiz kaldik 4 isim arasinda fikirlerimizi paylaşalim kizlara secenek baya cok ama erkek de az gibi 😅
[silindi] Alp i tek de düşündüm ama sonra icime sinmedi kuzey istiyorum ama anlami yön sadece ve cok yaramaz oluyolarmis keremi de cok beğeniyorum esimde Alparslan i begeniyo baya kararsisiz suan