Gamzelimmm_4 Adetimd 1 gun kaldi test yapiyim dedim. Tek cizgi cikti hamile degilim ama 2 hafta oncesine kadar gogsum agriyodu kasiklarimda ara ara agri vardi normalde hic olmaz acaba adetim gecikirse kan verirsem hayirlisi artik ya ☹️☹️☹️
12betu Gamzelimmm_4 kuzum benimde adetim 5 gün gecikince yaptim test ve pozitif çıktı o yüzden günün gecmesini bekle ve öle test yapmanı tavsiye ederim
Burcu__0506 Gamzelimmm_4 canm ben adetime 1 gün vardı test yaptım negatif görmüştüm 1 gün gecikme pozitif oldu , inşallah seninde öyle olur
Birhayalimvr Gamzelimmm_4 her ay farkli belirtiler olabilir canim kendini dinledigin icinde halanci belirti yasiyor insan 2.5 yildir gebe kalmaya calistigim icin her turlu belirti yasadim ama sonu hep hüsran bence akisina birak adet olmazsan verirsin kan
Esrass21 Gamzelimmm_4 ben adetim 3 fun gecimti doye test yaptim negatifti sonra birdaha iki gun bekliyip tekrarladim silik poziitifti
Umutluol 12betu daha öncesinde yaptınız mı test benim adetme 2 gün kala test yaptım negatif ve adetim 2 gün gecikti yine negatif ne kadar beklemem lazım bugün 3.günüm
Gamzelimmm_4 Birhayalimvr bir tane cocugum var zaten kafama takmiyorum ama hic olmazdi o belirtiler hayirlisi
Burcu__0506 Gamzelimmm_4 aynı belirtiler bende de vardı canım hayatımda ilk defa göğüslerimin bian da büyüdüğünü ve hasaaslaştıgını gördüm diğer 2 hamileliğimde de böyle birşey olmamıştı
12betu Umutluol oncelerden aynı şey oldu 2 gün gecikince test yapmistim artık umudum kalmamisti en son gecikme 5 gün olunca test yaptım pozitif çıktı ama Bi kaç gün daha beklemeniz isterim
Umutluol 12betu bugün 4 gün oldu sabah ilk idrarla test yaptım dikkatli bakılınca görünen bir çizgi var ama normalde de var olan çizgi olabilir bilmiyorum
sebnem1208 Benimde adetime 1 gün kaldı ama testim negatif, her gün test yapıp psikolojimi alt üst ediyorum sanırım. Arada mide bulantılarım ve regl sancısına benzer ağrılarım oluyor kısa süreli, umarım isteyen herkes güzel sonuçlar alır 🙏🏼