Elifkodalogluuu
Siz süreci normal olacakmış gibi bekleyin, belli olmaz sezaryene de dönebilir ya da harika kolay, mis gibi normal de doğurabilirsiniz. Süreci akışına bırakın Allahın izniyle o geleceği yolu bulur 😌 Rabbim hangi türlüsünü nasip ederse de hayırlısı olsun, çok kolay geçsin inşallah